About Me

My photo
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪےHaF!z AkA Apis JejAw!,PerLiS. . . . . . . . . . . . . . . . . . Single (✔) Taken (✖)

Sunday, April 17, 2011

Sahabat Bernama Shah

Aduh xtahu nk mula kt mna ea.....xpe la...mula dri aku start kenal kawan2 aku,,,first aku nk start dari Shah(nama pangilan)..Dia nie start hafiz kenal wk2 hafiz dok ada lesen P kereta....tp hafis dok naik ven..biasalah b'latih memandu...hafiz lepak dgn kawan2 dia tp wk2 hafiz lepak dengan kwn2 dia hafiz xkenal dia g...ada masa 2 kwan2 dia isap gam..ish3..klu nk sembang nk terketawa pon ada...tp xpa kita teruskn,.kwn2 dia nie isap gam kt batas ban...aku join kawan2 aku yg xisap gam nie p tengok...niat 2 p tengok ja..past2 jadi pergaduhan kecil...pergaduhan nie terjadi pasai,,,budak isap gam 2 janji dengan kwn hafiz yg xisap nie kata "aku xisap gam dah lepas nie"...lepas selesai ja pergaduhan kecil nie..hafiz n kwan2 lepak kt sebuah umah(umah kwan la jugak..)..xlama kemudian tiba seorang guard(shah)..hafiz xkenal g...hafiz kutuk dia bukan main,,sebelum jadi kawan mesti mcm 2..pas2 hafiz n kwan2 nk g minum2...pas2 hafiz tengk dia kesian ja dok sowng2 hafiz suruh kwan hafiz ajak dia sekali...dia pon naik..kami p minum kt kedai berhampiran 7e...wk2 kt kedai 2 perwatakan aku jd pemdiam...kwan2 semua pelik hafiz yg ramah n bising bolh dok diam..Wow Pelik...hek5..lepas2 dari 2 aku,,shah n kwan2 ake selalu bersama... p kola pon sekali...p karo pon sekali...sampai sekarang hafiz still kwan dgn dia...HAFIZ ANGAP DIA SEBAGAI KWAN BAIK,TP XTAHU DIA ANGAP HAFIZ SEBAGAI APA?????

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget