About Me

My photo
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪےHaF!z AkA Apis JejAw!,PerLiS. . . . . . . . . . . . . . . . . . Single (✔) Taken (✖)

Friday, April 15, 2011

True Story !n My Fam!y

Kitaran Hidup Manusia(Adikku)
Mohammad Haniff Bin Aziz
Dylah satu2nya adex laki yg aku daa...aku syg dy sgt tp kenyataannya dy dok kena buli.....syok tgk dy membesar...dy comeyh,tp comey abg dy lg.....aku syg dy sgt2,walaupon mulot dok kata mcm2 kt dia,hati aku syg sgt2 kt dia...even dy pandai cakap tp xpandai membaca....!! perghhhh!!! 2 yg xley thn..tp aku sedih bila tgk membesar...skunk nie...4 him...everything is funny...he got nothing to regret...2 laa...dy bawu jaa sekolah rendah...syok tgk dy...owg marah dy pown...dy okey ja...aku syg dy sgt2...2lah...membesaq nie sedey....klu dy ley mantain...kan syok...aku xmaw dy membesaq...maybe dy xsabaq2 nk membesaq...sbb dy xsabaq nk asa pa asanya bila jadi owg besaq...now...there's so much he can do...xsabaq nk membesaq then nk wat pa benda yg dy xley wat wktu dy kecik2...dy xtaw kta....bila dh besaq...banyk tanggungjawab n keja yg dy kena wat...umoq dy la nie...bukan gadoh nk wt pa...maen...tidoq...makan..p sekolah...2 jaa...aku pown sedeyh sbb aku dh besaq...now aku dh tua(remaja lg...hek5)...hmm...skunk aku rasa lagi syoknya ada family..hmm....da problm pa2 cita jaa ..xdk malu2...nk kuaq p na2...mesty kuaq s2 family...p shopping...makan....pa2 pown laa....malam tgk movie sama2...makan sama...daa prblm pa2...ngadu kt parent...sakit pa2...parent bawak p klinik...syok sgt...semua still harap kt abah n mama...tp aku makin hari makin besaq...xlama lagi...p smbung study lak...hmm...habeh stdy...keja...maybe wktu tuh...dh xasa parent belikan baju...pujuk abah mnx beli barang bila mama xbg...tp still duduk ngan parent...asa g mkn skli...tp maybe time tuh...parent aku dh xlarat nk wt keja cm la...Ps2 xlama lepaih tuh...mesty aku kawin...bila kawen...dh xduduk ngan family...aku lak pegang tanggungjawab mcm abah...aku dh xharap pa2 dari family...semua beli sndiri...sakit demam...pikiaq sndiri laa...aku sediyh sgt bila dh besaq...dulu kecik2...maw tertidoq time tgk tv..msty abah dukong masok bilik...laa...tertidoq jaa...stg daa laa...sora2 tempik!!soh masok tidoq bilik...dulu...maw wat pa2...mana daa spa2 nk marah...kecik g kan...skunk...clap ckit...kena laa..bilik selerak..mesti kena punya dgn mama...dulu kecik2...aku asa patah gigi...tp tumbuh balik...tu yg syok...skunk maw patah...kena p mnx gigi kt doktor laa..dulu maw abah balex keja jaa...pergh.....aku laa yg paling besh...la nie...aku, kak,abang n adik2...dh besaq...xdaa dh nk p lari2 naek belakang abg cm dulu...skunk...dh ley decide pa yg patot n xpatot wt...dulu maw takot tgk cita hantu...takowt2...lari p tidoq kt mama n abah...skunk nie...takowt ka sakit perowt ka...p laa setel sendiri...dulu p skola...skunk dh abeh...dulu asa mama gerak tiap2 pagi..p skola...balex cita laa pa jd kt skola kt mama...laa nie....i just realise everything i have someday gonna be gone...hmm...sedeyh laa...hmm...maw betoi2 nk tuleh...jenuh laa...3 hari 3 malam pown xabeh g...hmm...2 jaa laa...maybe aku jaa kowt yg asa cm nie...sedeyh sgt bila dh membesaq...banyk kenangan yg aku dh lupa...:'(

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget